Monday, September 15, 2008

Rumah anak yatim Baitul Rabbiatul Adawiyah perlukan sumbangan anda

GREEN VALLEY, 15 Sept: Sempena dengan bulan baik ini, semua umat Islam dipelawa untuk membantu rumah anak yatim Baitul Rabbiatul Adawiyah yang terletak di no 46, Jalan 1/2, Green Valey Park, Bandar Tasik Puteri.

Menurut maklumat yang sampai kepada Blog BTP, mereka kini menghadapi krisis makanan apabila harga barangan naik mendadak sejak kebelakangan ini.

Menurut jurucakap rumah itu, mereka tidak mendapat bantuan tetap dari mana-mana pihak.

"Hanya kami yang usahakan dengan cara mengumpul sesama sendiri memberi yang termampu dan juga sedekah dari individu yang perihatin," kata jurucakap rumah itu.

Kepada sesiapa yg perihatin yang tinggal berdekatan, hulurkan bantuan yang termampu kepada rumah ini sebagaimana alamat berikut: NO. 46 JALAN 1/2 GREEN VALLEY PARK, BANDAR TASIK PUTERI, 48000 RAWANG atau masukkan sumbangan anda terus ke akaun Maybank : 106016084754, Norhatiah Muhamed.

Hubungi Ummu Liza - 012 2663649 untuk mendapatkan maklumat lanjut.

1 comments:

Anonymous,  September 23, 2008 at 3:05 PM  

Salam, Sebelum anda semua terpedaya dgn dan bersimpati dgn cerita ini, tolong siasat dulu kesahihan dan kewujudan rumah anak yatim ini. Sila hubungi en. zafril 013-9219866, iaitu suami kpd ummu liza, utk kesahihan cerita ini.

Setahu saya rumah anak2 yatim yg asal ialah Baitul Fitrah di Country Homes. Baitul Rabiatul Adawiyah adalah serpihan dari baitul Fitrah. Dan, anak2 yatim ini tidak ada yg tinggal di tasik puteri. semuanya duduk di country homes di rumah teres yg bertentang dgn masjid country homes.

Hati-hatilah.....

SEJARAH PAS BTP

Pas BTP telah ditubuhkan pada.....

Followers

  © Di bangun dan diuruskan oleh: www.teacawan.com by Adik Mohamad b. Hj. Man 2008

Back to TOP