Thursday, November 11, 2010

Blog Pas BTP akan kembali aktif.

Assalamualaikum. Rasanya dah lama sangat blog ni tak update.Masing masing sibuk dengan tugasan dunia disamping memperbanyakkan amalan kepada Allah dalam erti, mencari redhanya.

Setelah lebih setahun blog ni terbiar, hari ni aku terpanggil untuk meng"update" blog ni semula. Lagipun aku yakin sangat pilihanraya umum ke13 dah tak lama. So, kena kejutkan jemaah jemaah yang dah "tido tu", terutama sekali yang atas pagar. Kalau tidak, surely umno akan masuk jarum.

Insyaalah, dengan masa yang terbatas ini, aku akan re-design blog ni supaya lebih sempoi dan laju. Aku juga akan "update content blog" sekurang kurangnya 3 kali seminggu. Minta semua ahli terutama di bandar tasik puteri dan green valey park untuk menyumbangkan maklumat atau info ke [aduan.pasbtp@gmail.com].

Untuk kemunculan semula kali ini, aku akan timbulkan sedikit kelainan dimana tulisan tulisan di dalamnya akan aku tulis sendiri atau daripada penulis tamu atau aku copy and paste dari blog blog tertentu dengan sedikit ulasan.

Jika sesiapa ingin menjadi penulis tamu sila emailkan permohonan anda ke [aduan.pasbtp@gmail.com] untuk tujuan pengesahan dan anda akan di "add" sebagai penulis tamu.

Setakat ini sahaja untuk kata kata pembukaan dari aku untuk kali ini. " kata kata pembukaan. Kalau tulis panjang panjang pun, orang bukan nak baca pun. maklum la, dah setahun tak update. heheh

Okeh, jumpa lagi...

Wassalam...

0 comments:

SEJARAH PAS BTP

Pas BTP telah ditubuhkan pada.....

Followers

  © Di bangun dan diuruskan oleh: www.teacawan.com by Adik Mohamad b. Hj. Man 2008

Back to TOP