Wednesday, February 18, 2009

PECAH RUMAH DI BTP ( Marple )

Marple. BTP - Suatu kecurian telah berlaku terhadap rakan kita iaitu saudara Norhisam di kejiranan Marple beralamat di no 305 Jalan 8/4 pada pagi jumaat lepas.( 13 / 2 / 09 ).

Kejadia dilaporkan berlaku ketika mangsa suami isteri telah keluar ke tempat kerja. Ada seorang saksi kejadian, seorang pembantu rumah di hadapan rumah mangsa di fahamkan ternampak seorang berketurunan indon, meninggalkan rumah kosong 3 pintu dari rumah mangsa.

Kemudia pencuri telah masuk ke rumah mangsa melalui atap genting yg dibuka dan keluar melalui shiling. Mangsa juga ada berjumpa dengan puntung rokok rokok kretek didalam tong sampah di rumahnya. Juga terdapat kesan almari diselongkar.

Mangsa telah membuat laporan polis pada hari kejadian. kerugian sekitar RM4 ribu. Antara yang hilang Laptop, video game dan lain lain lagi.

Berikut kejadian itu, Satu usul untuk menyelesaikan masaalah tersebut akan dibentangkan pada mesyuarat cawangan akan datang.

Sementara itu penduduk diminta supaya berhati hati dan menyimpan barang barang berharga di tempat yang selamat.

Jika ternampak sesuatu yang mencurigakan, boleh terus menghubungi kami di talian 013-39119669 / 012-2118993 atau terus menghubungi polis cawangan BTP.

0 comments:

SEJARAH PAS BTP

Pas BTP telah ditubuhkan pada.....

Followers

  © Di bangun dan diuruskan oleh: www.teacawan.com by Adik Mohamad b. Hj. Man 2008

Back to TOP