Tuesday, April 7, 2009

Zahid Hamidi Hanya Berani Kat TV


SIMPANG, 7 April : Kehadiran para penyokong PAS bagi mendengar debat di antara Zahid Hamidi dan Husam Musa amat menggalakkan.

Ribuan penyokong sejak awal lagi memenuhi dataran Nik Abdul Aziz bagi menanti kehadiran Zahid Hamidi hingga mereka sanggup berdiri di tepi jalan di sepanjang jalan ekspo bagi menanti kehadiran tetamu terhormat semalam.

Keadaan lalu lintas begitu sesak sekali dan kelihatan beberapa orang anggota polis Trafik mengawal lalu lintas.

Kira-kira pukul 10 malam tadi, Datuk Paduka Husam Musa sampai ke perkarangan tapak debat, namun Zahid Hamidi belum lagi sampai sehingga program tamat.

Dalam ucapan Husam Musa semalam beliau begitu optimis dan positif dengan program yang dianjurkan bagi tujuan berdialog dan berdebat tentang isu-isu yang berbangkit di dalam media pro-kerajaan kepada PAS.

Walaubagaimanapun Husam menyifatkan ketidak hadiran Zahid Hamidi sepatutunya diganti oleh pimpinan Umno yang lain supaya jelas membuktikan kepada masyarakat bahawa pimpinan Umno adalah pimpinan yang berani pada kebenaran.

Sekitar program semalam keadaan bertambah bising dengan kehadiran helikopter yang berlegar-legar di udara sekitar tapak ekspo Rakyat yang diadakan debat tersebut.


Sumber dari:

http://prk059.pas.org.my

0 comments:

SEJARAH PAS BTP

Pas BTP telah ditubuhkan pada.....

Followers

  © Di bangun dan diuruskan oleh: www.teacawan.com by Adik Mohamad b. Hj. Man 2008

Back to TOP