Tuesday, May 5, 2009

e-ADUAN


PAS Cawangan BTP akan menampilkan satu lagi konsep mesra penduduk melalui khidmat e-ADUAN yang dalam proses untuk pelancaran sebenar tidak lama lagi. Buat masa sekarang kita didalam proses pra-pelancaran bagi membolehkan segala kelemahan yang akan timbul dapat diperbaiki sepenuhnya pada program pelancaran rasmi nanti.

Khidmat ini sebenarnya ekoran dari banyak masalah penduduk yang tidak dapat disalurkan kepada tempat yang sepatutnya. Jadi dengan adanya e-ADUAN ini maka semua masalah penduduk akan cuba diselesaikan seberapa segera dengan menggunakan saluran yang betul. Ia juga adalah adaptasi dari konsep e-Khidmat Masyarakat. Kemudahan ini semudah ABC. Pengguna yang ingin membuat aduan hanya perlu layari http://pasbtp.blogspot.com, klik ikon e-ADUAN dan isi maklumat aduan terus hantar kepada kami.

Kepada yang tidak mempunyai kemudahan internet, bolehlah menggunakan sms dan hantar aduan anda kepada Pengerusi JKP ditalian 019-3401510. Pastikan aduan anda ringkas dan padat.

Semoga dengan perkhidmatan yang tidak seberapa ini dapat memberi kemudahan terutama penduduk di sekitar BTP demi kehidupan yang selesa buat semua.

Membangun bersama Islam

0 comments:

SEJARAH PAS BTP

Pas BTP telah ditubuhkan pada.....

Followers

  © Di bangun dan diuruskan oleh: www.teacawan.com by Adik Mohamad b. Hj. Man 2008

Back to TOP