Saturday, May 23, 2009

MAKAN MALAM BERSAMA RKS

http://asmawati.com/gambar/Donation_icon.jpg
Rumah Kasih Sayang Bandar Tasik Puteri bersama pihak JKP akan menganjurkan majlis makan malam sempena mengutip dana bagi menampung kekurangan pihak penjagaan tempat anak-anak yatim. Inisiatif yang begitu baik ini adalah hasil usaha dan kerjasama dari pelbagai pihak bagi membantu pihak RKS untuk meneruskan usaha menguruskan penjagaan anak-anak yatim.

Untuk pengetahuan RKS ini telah pun bertapak di Bandar Tasik Puteri hampir seusia dengan kelahiran BTP sendiri. Akan tetapi ramai penduduk yang tidak perasan akan kewujudannya. Seperti mana pusat penjagaan anak-anak yatim yang lain RKS juga tidak terpinggir dari menghadapi masalah yang sama iaitu kekurangan dana untuk menguruskan tempat penjagaannya.

Majlis makan malam ini akan diadakan di perkarangan Masjid Bandar Tasik Puteri yang dijadualkan pada 7 Jun bersamaan hari ahad. Kupon-kupon bernilai RM20 untuk seorang boleh didapati melalui pengerusi JKP di talian 019-3401510.

Bagi menyerikan majlis makan malam tersebut, turut diundang adalah kumpulan nasyid In-Team dan As-Saufee. Juga penampilan istimewa Renggo. Semua penduduk diharap dapat menyumbang bagi kelangsungan tempat penjagaan anak-anak yatim di BTP dan derma kita diterima oleh ALLAH s.w.t.

0 comments:

SEJARAH PAS BTP

Pas BTP telah ditubuhkan pada.....

Followers

  © Di bangun dan diuruskan oleh: www.teacawan.com by Adik Mohamad b. Hj. Man 2008

Back to TOP